Raadslid Sraar Geelen wijst de weg!

De gemeente was van plan de bewegwijzering naar het streekmuseum de Hansenhof in Hasselt te Velden te verwijderen. VVD-raadslid Sraar Geelen zet het college weer op het rechte pad.

De gemeente Venlo was van plan om de bewegwijzering naar het streekmuseum de Hansenhof in Hasselt te Velden te verwijderen. VVD-raadslid Sraar Geelen stelde daarom vragen aan het College van Burgemeester & Wethouders: waarom wordt de bewegwijzering verwijderd? Daarnaast vroeg hij zich af waarom het hernieuwd geopende openluchttheater op de Hasselerheide geen aanduiding krijgt. Namens de VVD Venlo vroeg hij het college de genomen besluiten te heroverwegen en de inzet van de vele vrijwilligers te erkennen. Zorg voor een duidelijke bewegwijzering, ook naar de kleinere toeristische activiteiten. Inmiddels heeft het college laten weten het verzoek van de VVD te honoreren en besloten dat er fatsoenlijke bewegwijzering voor beide toeristische activiteiten zal worden geregeld. De VVD Venlo is vanzelfsprekend erg tevreden met dit succes en de toezeggingen van het college.