Kom ook naar het VVD Kerstevent

Ook al in de stemming voor de sfeervolle decembermaand? Kaarsjes, lichtjes, samenzijn met geliefden en terugblikken op 2019? Wij wel! Daarom doet het ons een genoegen een nieuw VVD Kerstevent te presenteren!

Het bestuur van de VVD Groot Venlo heeft dan ook het genoegen u uit te nodigen voor het VVD Kerstevent 13 december a.s., in Tuincentrum Leurs. Save the date, noteer het in uw agenda want meer kerst krijgt u niet!

Voor wie?

Iedereen die zich liberaal voelt!

Locatie

Welke locatie in en om Venlo is beter geschikt voor de kerstgedachte dan Tuincentrum Leurs? De kerstshow van Tuincentrum Leurs is een begrip in Limburg, Nederland en zelfs Duitsland. Alle laatste trends zijn ieder jaar te bewonderen vanaf eind september. Al meerdere keren is de kerstshow in de prijzen gevallen als Beste kerstshow van de tuincentra in Nederland. Venlose trots, waar wij VVD’ers dit jaar ons kerstevent gaan beleven!

Wat houdt het event in?

De basis van het VVD-kerstevent is een gezellig samenzijn ter afsluiting van het jaar 2019. Terugblikken op het politieke jaar, netwerken en ervaringen uitwisselen onder het genot van een hapje, drankje. Maar, omdat iedere VVD-er een ondernemershart heeft en Tuincentrum Leurs een toponderneming is willen we de aanwezigen de kans geven meer over het bedrijf te weten te komen middels een rondleiding door Peggy Leurs en Bart Renkens, voordat de borrel begint.

19.00 – 19.30 ‘Deuren open’ / Inloop Event

20.00 – 20.45 Programma Leurs

20.45 – 22.00 Borrel

Let op, hoe komt u op/bij het event?

Tuincentrum Leurs is die avond, zo vlak voor Kerst, uiteraard geopend. U bereikt het event door gewoon via de normale entree naar het Tuincafé te gaan, alwaar u uw VVD-collega’s aantreft. Parkeren kan uiteraard gewoon op het parkeerterrein van Tuincentrum Leurs.

Komt u vrijdag 13 december?

Laat ons dit dan a.u.b. weten. Dat kan door simpelweg naar petrajoosten@vvdvenlo.nl een mail te sturen met de tekst: ‘Ja, ik ben aanwezig’. Vergeet u dit vooral niet!

Nog vragen?

Mocht u nog vragen hebben over het kerstevent, kunt u contact opnemen met Petra Joosten (Bestuurslid PR, Communicatie en Community VVD Venlo) op 06-47992416.

Met liberale groet,

Bestuur VVD Groot Venlo