René Dings voorgedragen als lijsttrekker VVD Venlo

Het bestuur van de VVD Venlo heeft Venlonaar René Dings voorgedragen als lijsttrekker namens de VVD Venlo, voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar.

VENLO, 27 september 2017 - René Dings (50) is de beoogd lijsttrekker voor de VVD in Venlo voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. Als de leden eind oktober tijdens de ledenvergadering met zijn voordracht instemmen, wordt hij het nieuwe gezicht van de partij.

Het bestuur van de VVD Venlo roemt met name het grote zakelijke en maatschappelijke netwerk van René Dings en zijn kwaliteiten als verbinder, kartrekker en teamspeler.

René Dings, getrouwd en vader van een zoon en dochter, werkte bijna twintig jaar als accountmanager voor het midden- en kleinbedrijf bij Rabobank Venlo. Dit voorjaar nam hij na bijna 26 jaar afscheid van de Rabobank-organisatie en oriënteert hij zich op een nieuwe uitdaging. Daarnaast is hij betrokken bij Ondernemerscafé Venlo, het project de Nieuwe Winkelstraat, de doorontwikkeling van de binnenstad van Venlo en is hij voorzitter van Stichting Volkstheater Frans Boermans.

René Dings, geboren en getogen in Venlo, was jarenlang penningmeester van VVG Jocus en in 2016 adjudant van stadsprins Pascal Vaes.

René Dings is ingenomen met zijn voordracht. “Ik ben vereerd en ik heb er heel veel zin in om als lijsttrekker van de VVD de verkiezingen in te gaan. We hebben een prachtige stad/gemeente met een hele goede basis. Natuurlijk zijn er, als in alle steden, ook aandachtspunten en uitdagingen. Maar we hebben een uitstekende positie om Venlo verder uit te bouwen naar een gemeente waar het gewoon fijn en veilig wonen, werken en recreëren is. Ik zie er naar uit om mij hier met alle betrokkenen voor in te zetten.”