Meewerken aan het Groot Venloos verkiezingsprogramma

Er diverse mogelijkheden om een bijdrage te leveren aan het verkiezingsprogramma. Lees verder voor meer informatie

Met de verkiezing van Leon Bastiaans als lijsttrekker voor de VVD Venlo is de eerste stap gezet op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2021. De komende periode zal in het teken staan van de voorbereidingen op een knallende en sterke campagne die we als VVD’ers samen vorm gaan geven.

Het bestuur heeft Jeroen Hendrikx gevraagd om als programmaleider aan de slag te gaan met het verkiezingsprogramma. Een verfrissend Venloos verhaal, gemaakt door de leden, maar voor de Venlonaren. Jeroen wordt ondersteund door een panel van enthousiaste leden die het leuk vinden om een actieve bijdrage te leveren aan te totstandkoming van dit verkiezingsprogramma.

Input leveren

Ben je geïnteresseerd of wil je graag meer te weten komen over het panel? Aarzel dan niet en neem contact op met Jeroen. Heb jij goede ideeën? Wil je jouw kennis en ervaring delen of zijn er punten waar die je al jarenlang op de agenda wil? Stuur je inbreng naar verkiezingsprogramma@vvdvenlo.nl of ga in gesprek met Jeroen en het panel.

Activiteiten komende tijd

Het verkiezingsprogramma wordt op 28 september tijdens de ledenvergadering van de VVD Venlo vastgesteld. De komende tijd gaan er verschillende activiteiten georganiseerd worden door het verkiezingspanel om input op te halen uit de Venlose samenleving:

• Vrijdag 25 juni vindt er een ledenbijeenkomst plaats over het verkiezingsprogramma. Zet deze datum alvast in de agenda, meer informatie volgt binnenkort.
  • Thematafels: Meepraten op een specifiek thema, zoals sociaal domein, veiligheid of de woningmarkt.
  • Netwerktafels: Meepraten over je eigen dorp of stadsdeel.

Zoals je ziet, zijn er diverse mogelijkheden om een bijdrage te leveren. Wil jij meedoen of ben je geïnteresseerd om aan te sluiten bij een van de tafels? Neem dan contact op met Jeroen via verkiezingsprogramma@vvdvenlo.nl