De weg naar de Venlose verkiezingen 2022 #3

Vandaag heeft auteur Jeroen Hendrikx het vastgestelde verkiezingsprogramma “Venlo, een bruisende gemeente – Doe mee.” overhandigd aan lijsttrekker Leon Bastiaans.

“De afgelopen maanden zijn we met vele betrokken inwoners, ondernemers, verenigingen en instellingen in gesprek gegaan over hun plannen en ideeën voor onze gemeente. Al die inbreng heeft geleid tot dit verkiezingsprogramma, dat afgelopen dinsdag door de algemene ledenvergadering van de VVD Venlo is aangenomen”, aldus Jeroen Hendrikx.

In het verkiezingsprogramma geeft de VVD Venlo antwoord op de uitdagingen waar we als inwoners voor staan. Tegelijkertijd prikkelt om vooral mee te doen en zo Venlo een bruisende gemeente te laten blijven.

Lijsttrekker Leon Bastiaans: “Ik ben ontzettend trots op het programma. We spreken met dit programma iedere inwoner aan. We zijn een brede Volkspartij en zijn ervan overtuigd dat alle wijken, dorpen en stadsdelen zich gekend voelen in dit programma. Het is een realistisch verhaal geworden, waarbij we keuzes durven maken en lef willen tonen. Dat is onze inzet voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.”

Vanaf nu staat het Verkiezingsprogramma online! Check het in de onderstaande bijlage.