Twan Beurskens kandidaat-lijsttrekker VVD Limburg

In het voorjaar van 2015 vinden er weer Provinciale Statenverkiezingen plaats. Voor de campagne in aanloop naar deze belangrijke verkiezingen, kiest de Algemene Ledenvergadering (ALV) van de VVD Limburg op donderdag 26 juni a.s. haar lijsttrekker.

Twan Beurskens, oud-wethouder in Venlo en nu bijna twee jaar gedeputeerde Economische Zaken, is één van de twee kandidaten die door het bestuur van de VVD Limburg is voorgedragen voor de positie van lijsttrekker. Het spreekt voor zich dat onze afdeling het van groot belang acht dat Twan Beurskens lijsttrekker wordt.

Het bestuur van de VVD Venlo doet derhalve een dringende oproep aan u om de ALV daadwerkelijk bij te wonen en hier de kandidatuur van Twan Beurskens te steunen. Zonder uw persoonlijke aanwezigheid telt uw stem niet mee.

De ledenvergadering zal op donderdag 26 juni om 19.30u aanvangen bij De Oolderhof* te Herten (inloop vanaf 19.00u).

Bij vragen kunt u contact opnemen met Bart Kockelmans, politiek assistent van Twan Beurskens, via 06-25319132.

Twan's motivatiebrief kunt u lezen in de bijlage.